BUJINKANKYU

MIGUEL SANZ

sábado, 10 de septiembre de 2011


-



Miguel Angel SANZ



Yhteystiedot: fudoshin_madrid@yahoo.es
http://bujinkanmiguelangelsanz.blogspot.com/














Erinomainen opettaja, kehittää tekniikoita oppinut opettaja budotaijutsu Pedro Fleitaksen.






Hänen luentoja tuotetaan laajasti aihe, kehittää mahdollisuuksia, jotka voisivat tapahtua tosielämässä ja tarjoamalla toimintaohjelman, joka perustuu opetuksiin sai opettajansa.






Hänen opiskelijat, joiden tyytyväisyys oman yrityksen ja oppia, motivoivat sekä yksilölliset ja yleinen selitys ja jatkuvaa valppautta ei pysähdy kaikille opiskelemaan.






Jokainen luokka viettää muutaman sanan hoidon jokainen meistä on enemmän itsensä ja sopusoinnussa muiden kanssa, kehittää paitsi vuonna taistelulajien puoli, mutta myös henkilökuntaa.


Artikkeli Miguel Angel SANZ:


Pedro Seminaari Fletitas - Argentiina
Saat Shidoshi Rivera Miguel Ángel Sanz (Espanja)

Ensimmäinen asia Haluan vain esittää kiitokseni kaikille, jotka olivat seminaarissa, jotka oli ilo tietää, varsinkin Carla, Samantha, Maxi, Nestor ja Christian, joka teki minun pysyä poissa siellä on kotona ja tietenkin Pedro Fleitaksen, opettaja ja ystävä, minun ikuinen kiitollisuus.


On hyvin vaikea ilmaista kaikkia tunteita, että olen asunut siellä .... joten yritän olla ajattelematta liikaa ja nuo tunteet purkautuvat luonnollisella tavalla ..... On jotain, joka tuntuu maagista minulle, ja ovat Bujinkan seminaareihin, aina tulee enemmän, mielestäni tämä oli paras ja seuraava täysi sinulle vieläkin enemmän, jos seuraava on parempi ..... on vaikea löytää jotain elämässä, että on niin paljon tuoreutta oikea?. Jos et lopeta koulutusta, olet aina kasvaa ja näkökykysi muuttuu paljon laajempi, joten kukin seminaari on parempi, koska te kasvaa, ja voimme myös ymmärtää Soke, koska olemme kasvaneet sen ympärille ah! Entrenéis on myös tärkeää, että opettajat ovat tavallaan oikein ja parantaa kehitystä, tämä on jotain, että tunnet, älä usko liikaa.
Kaikki tämä osoittaa myös, toisaalta, emme tiedä yhtä paljon kuin me ajattelemme ja meidän täytyy aina olla opiskelijoiden ja jatkaa koulutusta että mentaliteetti.

Tämä workshop, kuten muutkin olen ollut onni mukana Peter oli erittäin mukava, mutta hyvin intensiivistä, eikä rajoitu vain koulutukseen, on erittäin tärkeää tarkkailla ja kuunnella. Katso antavan luokkiin, kuten puhuminen muiden opiskelijoiden kanssa riippumatta määrin, mutta ihminen hän puhuu ihmisille, joilla on mitään tekemistä Bujinkan ...... varten Ninja on erittäin tärkeää oppia olemaan menestyksekäs henkilön elämässä ja liikkua oikealla tavalla. Se voi tuntua oudolta, mutta kun matkustaa Peter tai osallistua niiden seminaareihin, mitä keskittyä on kuunnella, enkä pahastu seminaarin varmasti olemaan hyvä, aion kuunnella ja oppia, minulla on erittäin hyviä muistoja keskusteluja syöminen, kävely, juo olutta ..... Silloin silmäni loistaa kuin timantit, mutta en rentoutua liikaa unohtaa, että Peter on aina erittäin hyödyllistä. Sitten lähettää näitä keskusteluja oppilaitani myös nauttia niistä ..... älä unohda, että sydän on tärkein. Voisin puhua tuntikausia niistä hetkistä ........ Meidän on opittava tarkkailemaan ja kuuntelemaan paitsi silmät ja korvat, mutta koko kehosi ja sydän.

Harjoitustyö Uke, joka on lahja, mitä saat, mutta se on myös hämmentävää, koska Peter on toiminut ei-muoto eikä tarkoitusta, on hyvin vaikea hyökätä jotain, ei ole muotoa tai aikomus Olen myös ymmärtänyt hieman Jupp Sessho ja olin onnekas kouluttaa ihmisiä vaihtelevasti. Olin vaikuttunut ja tuntui erittäin tyytyväinen lämpö ihmisiä ja heidän kiitollisuuden ja arvonannon. Kaikilla ei ole samoja mahdollisuuksia matkustaa, mutta he kääntyvät, kun he tulevat opettamaan, Pedro kertoi minulle kauan sitten "jos et voi harjoitella Soke, junat sihanada."

Opimme enemmän asioita ajattelemme olemme oppineet, ja lopulta virtaa spontaanisti, kuten muistot olen tullut, hän kirjoitti.
En voi tehdä selvää miten erityinen se oli minulle Argentiina, käsitellä niin hyvä, että olen saanut Christian järjestäjät ja Nestor, ystävien ja kiitos Peter kaikille ja ikuisesti ah puolue ja puhua muulloin .. .........
Shihan Pedro Fleitaksen kommentoi: "En voi todellakaan pidä itseäni oppilas Hatsumi sensei?"
En ole tullut tänne opettamaan budo, siellä täällä ovat erittäin hyvät opettajat, minä tulen koska tiedän tuon jotain hyvää elämässään, ja että on tärkeää "

0 comentarios: